אודות

יניב פתיה,

מטפל ברפואה סינית באמצעות דיקור וצמחי מרפא. בוגר מכללת "מירב" לרפואה משלימה, האוניברסיטה הפתוחה, ולאחר התמחות בסין בבית החולים שבעיר האנגז'ו. כחלק מהכשרתי אני מטפל בשיאצו ובפרחי באך. כמו כן, מורשה מטעם אדווסמנד לשימוש בטייפים (kinesio).

כיום מכהן כיו"ר "האיגוד הישראלי לרפואה סינית".

אני מאמין שהגוף של כל אחד ואחת מאיתנו תמיד שואף לרפא את עצמו, אך אנו לפעמים "שוכחים" לדאוג לו במסגרת אורח החיים שלנו – בין אם מדובר בעבודה מאומצת, חוסר שינה, תזונה לא נכונה ואפילו פעילות גופנית שאינה נכונה לנו או שאינה מתבצעת בשעות הנכונות, וכמובן עוד פעולות בחיי היום יום שאנו לא נותנים עליהם את הדעת.

כמו שאנו מנקים מדי פעם את הבית ועושים סדר, כמו שאנו דואגים לעשות טיפול תקופתי לרכב, ככה אני מאמין שאנו צריכים לדאוג למכונה, לכלי שמשרת אותנו מיומנו הראשון בעולם בצורה הנאמנה ביותר והטובה ביותר – הגוף שלנו. כשאני אומר גוף אני מתכוון בנשימה אחת גם לנפש – כי כשהגוף "לא בסדר" אנחנו לא רגועים, ובכיוון ההפוך כשהנפש מודאגת או "סובלת" גם הגוף מראה את הסימנים שלו.

קצת על הקליניקה

הקליניקה נותנת מענה למגוון פתולוגיות, בהן מחלות אוטואימוניות, מחלות עוריות, מצבי התקררות אקוטיים וכרוניים, אלרגיות, טיפול בנשים במעגל החיים (מחזור לא סדיר וכאבי נלווים, צניחות ועוד), הפרעות שינה, כאבים כרוניים ותמיכה במטופלים אונקולוגיים. גילים? מגיל שנה ועד 120

הקליניקה מציעה בנוסף טיפול דיקור קוסמטי (סדרת טיפולים לצורך רענון העור להפחתת קמטים ולהחזרת החיוניות שלו)

אני פה בשביל כל אחת ואחד מכן ומכם,

הקליניקה נמצאת בשכונת רמת החייל, תל אביב.

בתחילת 2023 נפתח מרכז טיפולים נוסף ורחב ברמת השרון בשם "בריאות איתנה – המרכז לרפואה משולבת

יניב פתיה 0542222603

X